آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

عشق میکنم با تو

1392/6/24 15:19
نویسنده : مامانی
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای گذشته، روزهای آرام و خوبی بود. دیگه اونقدر بزرگ و عاقل شدی که موقعیتها رو درک کنی. وقتی مامان مشغول کار بود و میگفت کارام که تموم شد، میام با هم بازی کنیم...بدون اعتراض میرفتی سراغ اسباب بازیها و کتابهات و سرگرم بازی میشدی. یه روز حالم خوب نبود، گفتی مامان چی شده؟گفتم سرم درد میکنه. سرم رو نوازش کردی و بوسیدیم. بعد هم گفتی قرص بیارم، خوب بشی. الهی مامان فدای قلب مهربونت بشه عزیزم...

اینجا و عکس آخر، خونه پدربزرگ و مادربزرگ مامانه

اولین تجربه پرتاپ بازی (به قول خودت)

همچنان عاشق پازلی و فقط چند دقیقه زمان نیازه تا پازلها رو کنار هم بچینی، حتی پازلهای جدید. صبح تا از خواب بیدار میشی، میگی پازل جدیده که پدرجون خریده، میخوام. تا یه سری بازی نکنی، روزت شروع نمیشه. رنگ آمیزی هم به سرگرمیهات اضافه شده و سعی میکنی خیلی با دقت رنگ کنی و تمام خونه پر شده از مداد شمعی و مداد رنگی... یاد گرفتی خودت با لب تاب کار کنی. روشن میکنی و فایلهای خودت رو باز میکنی و شروع میکنی به بازی کردن یا تماشای کارتونهات.

من عاشق این عکسم....

فهمیدیم که به یادگیری فلش کارتها خیلی علاقه نداری و ما هم اصرار نمیکنیم. در عوض با کارتونهای آموزشی، بدون اینکه کمکت کنیم، کلی لغت انگلیسی یاد گرفتی. میشه گفت حرف زدنت کامل شده اما مدل خاص خودت. مثلا میگی "من در، باز بکنم". کلمات مفعول رو به صورت ساکن میگی. واسه همین همه میگن ژاپنی حرف میزنی. هر چی هم ما میگیم، بعدش میگی چی میگی؟؟گاهی همه کتابها و اسباب بازیهات رو پخش و پلا میکنی...میگم پسرم اینها رو جمع کن....میگی نه، کار دارم. بعضی وقتها کار اشتباهی میکنی و میفهمی ما ناراحت شدیم، میگی"هیچی، بازی، شوخی."

لاهیجان-مرداد 92

وقتی تو ماشین آهنگهای مورد علاقه­ات، پخش میشن، زمزمه­ شون میکنی و اونقدر با احساس میخونی که آدم دلش ضعف میره. بین آهنگها، بیشتر از همه گلخونه سینا حجازی رو دوست دارم و عشق میکنم با تو، وقتی با تمام احساس پاک و کودکانه­ات، میخونیش.  بیست و هشت ماهت هم تموم شد و روزهای زندگی ما پر شده از عشق پسر کوچولوی مهربونی که وجودش، بهترین بهانه بودن و زندگی کردنه....

پسندها (1)

نظرات (16)

بهناز
12 شهریور 92 14:50
خدا براتون حفظش کنه...
مامان آراد(خاطره)
12 شهریور 92 23:48
ای جون دلمممممممممممم قربونت برم که چقدر بزرگ و آقا شدی خدا از چشم بد نگهت داره....بوسسسسسسسسسسسس
آجی محمدمهدی
13 شهریور 92 10:49
آریام جون معلومه که دیگه خیلی بزرگ ومردشدی که همش به حرف مامانی گوش میدی.خیلی دوست دارم.
بابا مجید
13 شهریور 92 13:28
عاشقتم بابایی
khale mahsa
13 شهریور 92 23:25
ishalla hamishe shad bashi azize khale , fadaye hameye mehraboonihat besham ... delam barat yezare shode
مرجان مامان آران
17 شهریور 92 1:32
اخیییییییییی عزیزممم قربون برم با این عکسای خوشگلتتتتتتتتتتتت دلمون براتون تنگیده بوددددد
نوشين مامان آريا
17 شهریور 92 10:14
عزيز دلم چه استخر قشنگي چه پسر نازي هميشه بخندي مهربون. آفرين كه اينقدر باهوشي
نوشين مامان آريا
17 شهریور 92 10:15
واقعا عكس حمامش خيلي قشنگ شده
نوشين مامان آريا
17 شهریور 92 10:16
عزيزم اين جا كجاست كه سرسره بادي داره آريا تو اينترنت ديده همش ميگه سرسره بادي
زهره مامان آریان
17 شهریور 92 16:08
چه پسر خوب و باهوشی. آریان بر عکس آریام هیچ علاقه ای به پازل و رنگ امیزی نداره ولی عاشق بازی با فلش کارتهاست و خیلی ها رو خودش یاد گرفته. راستی تو حموم عجب کفی درست کردی هاااا.باریک ا... عشق خاله
مامان مرضیه
17 شهریور 92 16:42
قربونت برم خاله چه ماه شدی بزرگ شدی ماشالا قربون حرف زدنت بشم چشمای بیگناهت مامانتم چه عکس هنری از حموم کردنت انداخته آفرین مامانی دیگه آهنگ مورد علاقتم زمزمه میکنی مامانی عشق میکنه با تو ولی مامانی وقتی که پسرت 18 سالش شد آهنگ مورد علاقش شیشه های خونتونو میلزونه دلخور نشیا جوونن دیگه ( مثل مادر بزرگا بخون) مامانی و آریام دوستتون دارم مواظب خودتون باشین
مامان آرشیدا کوچولو
19 شهریور 92 0:42
♥ نیم وجبی ♥
23 شهریور 92 14:17
ای جوونم فدات عزییزم ماشالله چقدر عاقل و باهوشی همیشه میگم آریام خیلی بیشتر از سنش می فهمه زنده باشی گلم منم عاشق اون عکس حمومت شدم خیلی هنریه راستی ما آپیم
مامان ابوالفضل
24 شهریور 92 11:24
خیلی دلم براتون تنگ شده بود برای آریام جون که واقعا از صمیم قلب دوسش دارم خدا نگهدارتون باشه عکسهاش مثل همیشه فوق العاده ست مامانی
زهرا(✿◠‿◠)
26 شهریور 92 14:08
سلام عزیزم.... قربون آریام ماهم.... عکساش خیلی قشنگن... مخصوصا اونی که خودتم خیلی دوسش داری! خودت گرفتی؟ یا آتلیه ست؟ راستی عزیزم........حوابت اومده واسم......ولی گفتم شاید دوس نداشته باشی تاییدش نکردم! ممنون از راهنماییت دوستـــــــــــم
عسل و غزل
31 شهریور 92 11:17
ایشالا این عشق های زندگی همیشه تنشون سالم باشه و پرنشاط