آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

اولین روز مادر

1391/1/16 23:32
نویسنده : مامانی
632 بازدید
اشتراک گذاری

امسال به یمن وجودت، پسر خوشگلم، من مامان شدم و امروز اولین روز مادر برای من بود. از صبح فامیل و دوستهای مامان تماس گرفتند و بهم تبریک گفتند و آرزو کردند که ایشاالله دامادی آریام جون. مامان هم که از تصور پسر عزیزش تو لباس دامادی، قند تو دلش آب میشد. عزیز دلم تو هم بهترین هدیه رو امروز به مامان دادی. شب وقتی مامان و بابا داشتند باهات حرف میزدند و بازی میکردند، اولین خنده باصدات رو شنیدند. وای که این صدا شیرین ترین خنده دنیا برای ما بود. بعد هم که مامان تو رو به روی شکم خوابوند، تونستی گردنت رو بچرخونی. الهی مامان قربونت بشه که هر روز یک کار جدید یاد میگیری. راستی یادم رفت بگم که امروز متوجه شدم  کلی از موهای نوزادیت ریخته و سر گرد و خوشگلت داره کم کم کچل میشه! (سوم خرداد 90)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)