آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

خوش تیپی فسقلی ما

1391/6/2 0:03
نویسنده : مامانی
612 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم تا امروز که سه ماه و بیست و سه روزت شده تمام موهای نوزادیت ریخته و جاشون موهای جدید و قشنگ در اومده. موهای روی سرت اولین موهایی بودن که ریختن و حالا بلند هم شدن. اما قسمت پایین پشت سرت هنوزم همون موهای نوزادی رو داره. مثل اینکه دلشون نمیاد ازت جدا بشن. خلاصه پشت سرت خیلی بامزه شده و مامان عاشقشه!!

غلتیدن آریام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهسا
20 مرداد 90 8:31
اریام خوشگل من که الهی خاله فدای یدونه از موهای کرکی پشت سرت بشه اینطور که معلومه قرار حسابی شیطون بلا بشی دلم لک زده که حسابی بچلونمت اینو بدون که با اینکه ازت دورم اما توی تمام لحظاتم به یادتم و به لطف مامان و بابا شاهد شکوفا شدن و لحظات زیبای زندگی تو هستم واقعا دستشون درد نکنه مخصوصا نویسندش که خواهر عزیزه خودم هست ومن همیشه به وجودش افتخار میکنم. امیدوارم اریام کوچولوی نمکی من هم وقتی بزرگ شد قدر مادر و پدر نازنینشو که اینقدر به فکرشن رو بدونه
مامان نی نی گولو
21 مرداد 90 14:45
سلام عزیزم الهی جیگر خاله انشاالله زودی موهای نازت در میاد عزیزم