آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

دوستت دارم پسر قشنگم

1392/2/7 0:56
نویسنده : مامانی
1,924 بازدید
اشتراک گذاری

تو قشنگترین فرشته کوچولویی هستی که خدا فرستاد تا زیباترین بهانه زندگی مامان و بابا بشی. قند عسلم فقط میخوام بهت بگم خیلی خیلی دوستت دارم، اونقدر زیاد که فقط خدا میدونه و بس. هر بار که بغلت میکنم و میبوسمت، خدا رو هزار بار برای داشتنت شکر میکنم. عاشق اون نگاه شیرین و صدای خنده هاتم. هر وقت خسته میشم، عطر تنت همه خستگیهام رو از یادم میبره و احساس میکنم دوباره زنده شدم. عزیز دلم، نفس مامان به اندازه همه خوبیهای دنیا دوست دارم.

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ابوالفضل
15 شهریور 90 19:26
سلاممممممممممم ممنون به وبلاگ ما سر زدید من و پسرم هم از وبلاگ شما خیلی خوشمون اومد با اجازتون ما هم شما رو لینک کردیم
مامان پارسا
16 شهریور 90 14:49
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 12:41
سلام ناناز خاله ببخشید دیر به دیر میام پیشتون آخه خاله گرفتاره یه جورایی اگرم بیکار بشم اونقدر خسته می شم که نمی تونم بیام بهتون سر بزنم منم دوستت دارم گل خاله تو خیلی نازی
مامان پارسا
21 شهریور 90 16:57
مامان یاسمین زهرا
23 شهریور 90 11:47
همیشه شاد و عاشق باشید
خاله هدی یاسی زر زر و لوبیای سحرآمیز
29 شهریور 90 0:20
آریام عسل به من گفت که به مامانم بگو منم عاشقتم و عاشقانه می پرستمت سالم و شاد باشید
مامان آریان جون
4 مهر 90 23:03
مامان آریا
8 مهر 90 9:26
مجيد
19 مهر 90 13:18
دست در دست کسی ، یعنی : پیوند دو جان ! دست در دست کسی یعنی : پیمان دو عشق ! دست در دست کسی داری اگر ، دانی ، دست ، چه سخن ها که بیان می کند از دوست به دوست ؛