آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

پارک پرنده

1391/7/13 23:20
نویسنده : مامانی
664 بازدید
اشتراک گذاری

پارک پرنده های کوالالامپور یه جای عالی و بی نظیر بود. برخلاف پارکهای دیگه، پرنده ها تو این پارک کاملا آزاد بودند و میشد از نزدیک اونها رو دید. عزیزم، تو هم با دیدن پرنده هایی که کنارت راه میرفتند و یا بالای سرت پرواز میکردند، ذوق زده شده بودی و دائم میگفتی اک (به همه جور پرنده میگی اک). البته گرمای هوا و زمان زیاد گشتن، یه کم خسته و کلافه ات کرده بود اما پسر خیلی خوبی بودی و تا آخر ما رو همراهی کردی. خوشحالم که بهت خوش گذشت عزیز دلم (دهم خرداد 91).

 اولین برخورد آریام با پرنده ها از نوع نزدیک

آریام در پارک پرنده کوالالامپور

 این طاووس هم آریام جون رو همراهی میکرد

آریام در پارک پرنده کوالالامپور

 اینجا دیگه آریام کوچولو داشت گرمازده میشد

آریام در پارک پرنده کوالالامپور

 محکم گرفتمت وگرنه میخواستی بری پیش فلامینگوها

آریام در پارک پرنده کوالالامپور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

khale mahsa
23 خرداد 91 22:31
vayyyyyyy elahi khale fadat beshe, cheghadr behet khosh gozashte khale..., topol topol kashki manam onja boodam o motmaenan hesabi fesharet midadam o ye alame booset mikardam delam barat koli ghash raft..jaye manam khali
مامان محمد صادق(زهرا)
24 خرداد 91 12:36
وووااااااای چه جای خوشگلی !! مثل باغ پرندگان خودمونه نه؟ اصفهانو می گم !!
بابا
24 خرداد 91 12:41
آقا پسر گل بابا پرنده بهشتی زندگی ما عاشق لحظه های با تو بودنم
امیررضا
24 خرداد 91 14:25
topol khaaaan delemoon barat ye zare shode
Elnaz
24 خرداد 91 14:26
che qad ariam jo0nam topoliiii shodeee...!:x kheyli axash qashangan...
Ame maryam
24 خرداد 91 18:13
Qorbo0nesh besham man...!
سمیرا مامان آنیتا
25 خرداد 91 11:13
ای داد بیداد .. آریام خوشگله مالزی چیکار میکردی ؟ نمیگی دور از چشم دختر من میدزدنت جیگر تو پسر خوشگل و خوش سفر من عاشق اون صورت معصوم و بهشتی ات شدم
مامان ابوالفضل
25 خرداد 91 12:51
به این میگن یه پارک پرندگان واقعی خوشحالم که خوشید از طرف من این آریام آقای خوش تیپ نانازی پسری و ببوس
زهره مامان آریان جون
26 خرداد 91 0:57
چه جای جالبی.جای آریان خالی اگه بود دیگه از اونجا بیرون نمی اومد. خوش بگذره
فریبا مامان حسام
31 خرداد 91 15:47
آریام از پرنده ها خوشت اومده بود.من که از پرنده ها وحشت دارم.حتی از جوجه رنگی هم می ترسم. ولی حسام عاشق همه ی حیووناس. قربونت برم که گرمت شده بود .
ازاده مامانه هانا
1 تیر 91 18:45
نازشو برم منننننننننن منم از پرنده جات وحشت دارم کلاااا امون از دست این پسریییی
sani
2 تیر 91 21:55
ghorbo0one o0on so0orate topolit besham man