آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

آریام ما سه ساله شد

1393/2/1 22:03
نویسنده : مامانی
1,499 بازدید
اشتراک گذاری

تا ده روز قبل از تولدت قرار بود همه چی شکل آلوین سنجابه و دوستهاش باشه و من مونده بودم با این تم سخت چی کار کنم...اما اونقدر تو این مدت باب اسفنجی دیدی که یه روز گفتی مامان میخوام کیک باب اسفنجی داشته باشم و من هم فوری تایید کردم. با هم رفتیم کیک سفارش دادیم و عصر روز تولدت که از خواب بیدار شدی، مامان و بابا همه همه چی رو آماده کرده بودند و تو با دیدن باب اسفنجی و پاتریک، شروع کردی به حرف زدن با اونها و راضی شدی که تا آخر تولدت رو دیوار باشند و شب همه رو برداری..

شب خوبی بود و فکر میکنم بهت خوش گذشت. صد بار شمع تولدت خودت و تولد بابا رو فوت کردی

بهترین و خوشمزه ترین قسمت، انگشتهای کوچولوت بود که کیکی میشد و تو با لذت میخوردی

پسر عزیزم سه سال با تو زندگی کردم و با داشتن تو معنای واقعی زنده بودن را فهمیدم...دوباره فهمیدم که چقدر کودکانه بودن بی تکرار است...تمام دنیایم شدی، با تو خندیدم و گریه کردم، در کنار تو شاد بودم و برای تو نگران شدم...حرفهای زیبایم شدی و قلبم را از آن خودت کردی...روز میلادت مبارک عزیزتر از جانم!

پسندها (3)

نظرات (19)

بابا مجید
2 اردیبهشت 93 8:23
تولدت مبارک پسر گلم
مهناز(مامانی هیما
2 اردیبهشت 93 10:51
قربونش بشم چقدر ناز این پسر،اااااااااااااااااااااااااااااای جونم که اینقدر شیرینی پسمل خوشگل
مامان پارمیس
2 اردیبهشت 93 13:39
سلام عزیزم الهی الهی الهی صد و بیست ساله شی،نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده و پاینده باشی عزیز دلم، زیر سایه بابا و مامان گلت قد بکشی و آقا بشی نفس خاله
مامان ابوالفضل
3 اردیبهشت 93 19:50
سلام سلام سلام تولدت مبارک عزیز دلم چه تم نازی فکر کنم همه ی بچه ها این تمو دوست دارن دست مامانی هم درد نکنه با این هم سلیقه و مهربونی سه ساله شدنت مبارک گلم
مامان انیس
6 اردیبهشت 93 9:00
تولدت مبارک عزیز دلم امیدوارم سالیان سال شاد و سلامت و سرزنده در کنار عزیزانتان باشید دست مامانی و بابایی مهربون درد نکنه
مامان مهسا
7 اردیبهشت 93 17:31
تولدت مبارک گل پسر ایشالله 120 سالگیت معلومه تولد خوبی هم اومده ایشالله همیشه به خوشی باشید
marzieh
10 اردیبهشت 93 17:16
tavalodet mobarak azizam ishalla 120 salegit ro mamanet jashn begire hamishe salamat bashi golam mamani che zud gozashta 3 sal shod ishala salamati bashe khoshi pesareto bebini
مامان محمد پارسا
10 اردیبهشت 93 20:57
سلام عزیز دلم نازشو برم ببخشید دیر رسیدم تولدت مبارک گلم انشاالله 120 ساله بشی و همیشه سلامت باشی و لبت به خنده وا شه همه آرزوهای خوب مال تو مامانی شرمنده دیر به دیر سر می زنم این روزا خیلی گرفتارم وقت نمی کنم
آجی محمدمهدی
19 اردیبهشت 93 13:44
ازپروردگارمهربان برایتان آرامشی آرزودارم که درسایه ی آن "داشته هایتان"آنچنان پررنگ شوند که غم نداشته هایتان آزارتان ندهد.
مامان ارشیدا
20 اردیبهشت 93 10:13
تولد سه سالگی عشق کوچولوی ما مبارک فوق العاده سرم شلوغه
♥مرجان مامان آران و باران♥
21 اردیبهشت 93 1:56
تولدت مبارک عزیز دلممممممممممممممممم ایشالا 120 ساله بشی خوشگلمممم
نوشین مامان آریا
21 اردیبهشت 93 12:29
عزیزم تولدت مبارک باشه و روزهات رنگی و بهاری صدو بیست ساله بشی آقا کنار مامان و بابای عزیزت امیدوارم همیشه شاد باشید
نیکــو
25 اردیبهشت 93 18:39
تولدت آغاز زیباییهاست هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم ................... تولد با تاخیر خیلی زیاد مبارک باشه آریام نازنین ایشالا شمع های 100 سالگیت رو فوت کنی گلم
مامان محمد پارسا
26 اردیبهشت 93 22:50
مامانی عزیز من رفتم غیبت کبری شما چطور ؟ ؟ ؟
سمیرا مامان آنیتا
28 اردیبهشت 93 20:30
آریام قشنگ و مهربونم تولدت مبارک امیدوارم سراسر زندگیت شادی باشه و خوشبختی ژینوس عزیزم سالروز مادر شدنت مبارک .. میدانم که لایق این فرشته کوچولو هستی ، دامادیش رو ببینی
مامانی
پاسخ
ممنونم سمیرا جون...منم امیدوارم دختر گلت خوشبخت ترین و شادترین دختر دنیا باشه و قلب مهربونت همیشه آرامش داشته باشه
مامان آراد
29 اردیبهشت 93 0:17
تولدت مبارک عزیز دلم
عسل و غزل
30 اردیبهشت 93 2:39
عزیز دلم تولدت مبارک.ایشالا صدسال زیر سایه ی مامان بابای مهربونت زنده باشی.من و عسل و غزل میبوسیمت
آجی محمدمهدی
10 خرداد 93 15:16
بودنش عادتی است عین نفس کشیدن.خدارامیگویم..همیشه همراهت...
زهرا (✿◠‿◠)
11 خرداد 93 17:41
قربونت برممم... تولدت مبارک باشه کوچولوی خاله