آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

بزرگ شدی عزیزم

1391/6/5 16:55
نویسنده : مامانی
779 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیطون مامان، دو سه هفته ای میشه که دوست داری کارهای مربوط به خودت رو تنهایی انجام بدی. وقتی از حموم میای، قوطی پودر رو برمیداری و شروع میکنی به پودر زدن. با گوش پاک کن گوشت رو پاک میکنی و میخوای کرم و روغن هم بزنی که دیگه مامان اجازه نمیده....وقتی هم موهات رو خشک میکنم، خودت شونه میزنی. تا میگیم بریم ددر، سعی میکنی جورابت رو بپوشی و بعد هم کفشهات رو از تو کمد میاری...وقت غذا هم باید خودت با قاشق لقمه برداری. گرچه هر بار یکی دو تا دونه برنج بیشتر برنمیداری، ولی مطمئنم بیشتر از هر چیزی بهت مزه میده. اینها و خیلی کارهای دیگه، همه رو دوست دارم چون نشون میدن که داری بزرگ میشی...داری برای خودت مردی میشی. عاشقتم بزرگ مرد کوچک من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان محمد صادق(زهرا)
11 مرداد 91 5:17
الهییییییی!

خاله قلبونتتتتتت!

آففففرین که اینقد استقلال طلبی!!!

این خیییلی خوبه مامانش! یعنی زود راه میفته واسه همه کاری!

ماششاللا...

چقدم عکساش نازن!!!

ببوسش برام این پسر نازو...


khale mahsa
11 مرداد 91 5:43
elahi khale fadaye hameye harekate banamaket beshee, dooset daram fesghelye man
Elnaz
11 مرداد 91 20:03
BaaH BaaH... Dg PeSaR DaYiiiM BoZoRG SHoDee....QoRBo0NBeSH BeRaM MaN
مامان آراد(خاطره)
12 مرداد 91 2:58
ماشاالااااااااا...
زهره مامان آریان
12 مرداد 91 3:00
اینجوری که تو پودر میزنی دوباره باید بری حموم
ازاده مامانه هانا
12 مرداد 91 13:44
ای جونم اریااااااااااااام میترسم چن روز دیگه بیادو بگه من زن میخوام. ببین همه کارامو خودم بلدم بچه های این دورو زمونه زبلن بوووووووووووووس واسه تو پسر با هوش
مسيحا جوني
12 مرداد 91 14:00
آريام جونم چه خوب که اين همه بزرگ شدي . آقا شدي. مرد شدي. اما من هنوز کوچولوم. پيشم بيا دوست جونم
مولود
13 مرداد 91 15:12
الهییییییی،که این بزرگ مرد کوچیک ما هم ددریه من یک ماهی میشه نت نبودم اما ماشالا خیلی تغییر کرده گل پسر
الهام
13 مرداد 91 15:47
بببببببببببببببببه بببببببببببببببببببه چه گل پسری: پیش ما هم بیا خوشحال میشم.
سمیرا مامان آنیتا
14 مرداد 91 22:38
چقدر دلم برای این گل پسر خوشگلت تنگ شده بود ببین با پودرش چه کرده میگم پمپرز دیدم داغ دلم تازه شد
مامان مرضیه
15 مرداد 91 22:27
خاله قربونش بره که میخواد کاراشو خودش بکنه دیگه مرد شده عزیزم پودر زدنت از همه کارات بامزه تر بود ولی خاله زن خواستی بگیری تنهایی نباشه به حرف مامان بابا گوش بدی
مامان ابوالفضل
17 مرداد 91 2:58
ای قربون استقلالت برم من
مامان آریا
19 مرداد 91 0:25
جووووووووونم عزیزم خیلی عکسای نازی شدن واقعا خیلی باهوشی همهی کارا رو درست انجام میدی پودر و گوش پاک کن مامانی پسرمو نو ببوس از طرف من
زهره مامان آریان
19 مرداد 91 5:58
فریبا مامان حسام
19 مرداد 91 17:13
پسرکم بزرگ شدی مرد شدی واسه خودت. یه سری به ما بزن. من و حسام منتظرتیم.
مامان امیرسام
23 مرداد 91 3:56
چه پودر بازییی میکنه.شیطون کوچولو
عسل و غزل
2 شهریور 91 3:04
عزیز دلم ایشالا تو همه ی کارات به قدر کفایت به خودت متکی باشی خیلی دوستت دارم مهربونم