آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

تو همیشه مهربونی

1391/5/23 15:39
نویسنده : مامانی
643 بازدید
اشتراک گذاری

صبح وقتی از خواب بیدار میشی و چشمهای قشنگت رو باز میکنی، با یه لبخند شیرین میای تو بغلم و دستهات رو حلقه میکنی دور گردنم. صورتت رو میچسبونی به صورتم و یه بوس محکم. دلم ضعف میره و هزار بار میگم دوست دارم...تو هم نگاه میکنی تو چشمهام و میخندی. با این عشقی که به من میدی، روزم چه زیبا شروع میشه عزیزم. ازت میپرسم مامان، بابا و .... رو چند تا دوست داری؟ انگشتهای اشارت رو میاری بالا و میگی:ده. میگم عشق مامان کیه؟ دست کوچولوت رو آروم به سینه میزنی و به خودت اشاره میکنی. چقدر من خوشبختم که تو تمام عشقمی. وقتی بابا از کار برمیگرده، مثل سایه دنبالشی و وقتی میخواد چند دقیقه استراحت کنه، میری کنارش و رو پنجه می ایستی. صورتت رو میذاری رو دستش و میبوسیش تا بابا بگذره از هر چی استراحته و بغلت کنه.

نازنینم قلب کوچیکت اونقدر مهربونه که به همه اونهایی که دوستت دارند، یه جورایی عشق و مهربونی خودت رو نشون میدی. برای هر کسی خاص خودش و من احساس میکنم این قلب مهربونت تا همیشه مهربون میمونه...حتی وقتی سردی و گرمی روزگار رو بچشی، حتی وقتی روزگار روی سخت و بد خودش رو نشونت بده، تو همیشه پسر مهربون مامان خواهی بود....

الهی فدای اون دستهای کوچولوت بشم عشق مامان

همین ده تایی که دوستمون داری، واسه ما یه دنیاست نفسم

این نگاهت رو با دنیا عوض نمیکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بابا
22 مرداد 91 10:01
عاشقتم پسر کوچولوی بابا
مامان همای مسیحا جونی
22 مرداد 91 14:39
قربون این پسر مهربون. صد سال زنده باشه ایشاالله
مولود
22 مرداد 91 16:32
الاهییییییی خدایی هیچ چیز نمیتونه انقد روز آدمو خوب شروع کنه که یه بوس از طرف بچه ات این حس و بهت میده خدا حفظش کنه
مامان امیرسام
23 مرداد 91 3:53
چه گل پسری.خدا حفظش کنه.اینا هم برای اریام عزززززززززززززززززززززززیزم
سمیرا مامان آنیتا
23 مرداد 91 11:42
آخ راست میگی چقدر این قلبهای کوچولوشون مهربونه و چه عشقی به پدر و مادرشون دارن
مامان آرشیدا کوچولو
23 مرداد 91 17:20
عسسیسسسسسم عاشق مهربونی پاک و خالصانه ی نی نی هام با اون دست های کوچولوی گرم و مهربونشون وقتی گونه هامون رو ناز میکنند
مامان محمد صادق(زهرا)
24 مرداد 91 16:53
آخیییییییییییییییییییییی! مهربوووووووووووون! دنیا دنیا بوس واسه آریام نازم....
مامان ابوالفضل
25 مرداد 91 5:01
ای قربون شیرین کاریهات دلم ضعف رفت
ازاده مامان هانا
25 مرداد 91 22:16
عشق من کیههههههههههه؟ دلبرونه من کیه؟ نفس من کیه؟ الهی دور اون دستای کوچولوتت که گذاشتی رو قلب کوچولوت
مامان آرمان کوچولو
27 مرداد 91 13:01
الهی قربون مهربونی هات، خاله را ببخش که اینقدر دیر به دیر میاد دنیا دنیا بوس واسه آریام نازم
khale mahsa
29 مرداد 91 3:11
khale fadaye hameye mehraboniat aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam....ishalla hamishe rozegar be kamet bashe khoshgelam, mimiraaam vasat, asheghetam
فریبا مامان حسام
1 شهریور 91 17:59
وای وای چقدر شییرین شدی دردونه. این چه کاراییه؟ دلبری میکنی از مامان و بابا؟ الهی همیشه سالم باشی و کیف مامان و بابات رو کوک کونی.
عسل و غزل
2 شهریور 91 3:02
چشم منو دور دیدی حسابی بلا شدی جیگر طلا