آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

16 ماه شدی پسر قشنگم

1391/8/28 14:30
نویسنده : مامانی
941 بازدید
اشتراک گذاری

16 ماهه شدی عزیزم و اونقدر کنار تو به ما خوش میگذره که متوجه گذشت زمان نمیشیم. بزرگتر شدی و عاقلتر. دیگه معنی حرفها و رفتارهای ما رو خوب متوجه میشی. گاهی بدجوری لجبازی میکنی و با عصبانیت هر چی دستت باشه، پرت میکنی. اما بلافاصله میای و ما رو میبوسی(فکر کنم میخوای عذر خواهی کنی). بوسیدنت هم تغییر کرده و من و بابا مسابقه داریم واسه این بوسه هات.

هنوزم برای غذا خوردن باید هزار جور ترفند بزنم و همه میوه ها به جز خیار پوره میشن تا بخوری. بعد از کارتون میکی موس و ریو و فیلم تولدت، حالا نوبت گلنار رسیده و پنگول. نمیدونم از چیه این پنگول خوشت اومده و بهش میگی گاگا. آهنگ بعد از نسترن و شاه دیوونه های سینا حجازی هم شدن تنها آهنگهای مجاز تو ماشین ،اونهم با صدای بلند. وقتی میریم پارک، زیاد به بچه ها توجه نمیکنی (کاملا برعکس ماههای پیش)....سرگرم تاب بازی میشی  و خودت هم تاب تاب عباسی رو میخونی.

یاد گرفتی فوت کنی...به هر چیزی که فکر میکنی داغه...لیوان چای، آب داغ، حتی اجاق گاز که همیشه آویزونشی و من از صبح تا شب باید بگم مامان جیزه..دست نزن. تو هم فوت میکنی و میگی تیس تیس. سعی میکنی حرف بزنی اما هنوز برای ما نامفهومه...آواز هم میخونی (رویایی دارم...). آشغال ببینی، برمیداری و میندازی تو سطل آشغال. بعد هم واسه خودت دست میزنی.

خیلی خیلی بابایی شدی، طوریکه وقتی میاد خونه...یک لحظه هم نمیتونه از جلو چشمهات دور بشه....اگه نبینی، صداش میکنی....بابا...بابا....هزار بار و بدون وقفه. اگر هم از چیزی یا کسی خسته بشی...بهانه گیریت رو سر بابا خالی میکنی ....بابا میگه زورش فقط به من میرسه!!با هم بودنتون رو دوست دارم. تصور میکنم وقتی بزرگتر بشی و کنار بابا قدم بزنی، چه لذتی میبره و چقدر به پسرش افتخار میکنه.

مامان هم باید بازیهای پسرونه یاد بگیره...ماشین بازی....فوتبال و شوت کردن توپ به هر جای خونه. تفنگ بازی و شیطنتهای خاص پسرونه، کارهایی که کم تجربه کردم.

اینجا هم ییلاق رامسر (جواهرده) که پارسال دقیقا همین روز یعنی ٢٧ مرداد اونجا بودیم

یه کره اسب کوچولو هم با این اسبها بود که چند ثانیه سوارش شدی

این الاغ و زرافه هم عروسکهای مورد علاقه ات هستند و همه جه باید همراهت باشن، بخصوص الاغه که بهش میگی اک و همیشه گوشهاش تو دستاته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ابوالفضل
4 شهریور 91 1:21
سلام سلام سلام شب بخیر الهی چقدر بزرگ و نانازی شدی آریام جون همیشه عاشقت بودم و هستم یادم نمیره باردار بودم که میومدم عکسهای خوشگلتو میدیدم فدای خنده هات چقدر این پسرها بابایی هستن
بابا
4 شهریور 91 9:17
بابا عاشق شیطنت ها و بازیگوشی هاتم ، قوقولی بابا
سمیرا مامان آنیتا
5 شهریور 91 14:29
16 ماهگیت مبارک عزیز دلم بعععععله مامانی کلی کار باید یاد بگیری که اصلا فکرش رو هم نمیکردی
شهلا(دوست مامان)
5 شهریور 91 17:51
آقا آریام قدر این مامان جون با حوصله رو بدون.که از تموم لحظه های قشنگ با تو بودن می نویسه تا تو وقتی بزرگ شدی بخونی و لذت شو ببری .
مامان آراد(خاطره)
6 شهریور 91 0:20
ایشالا که این باباها همیشه سلامت باشن.. خونه ما هم دقیقا همین طوریه.. فقط منتظرم که یه چیزی با این توپا بشکنه... عکسا هم مثل همیشه حرف ندارن بوسسسسسس
زهره مامان آریان
6 شهریور 91 2:01
ماشاله پسری شیطون. خیلی دوست دارم عروسک
ازاده مامانه هانا
6 شهریور 91 11:20
سلام عزیز دلم هزار ماشالله مامانی من خیلی وقتا نمیتونم نظر بزارم چون باز نمیشه برام قسمت نظر بدهید نمیدونم مشکل کجاست از هر چه بگذریم این اقای ناز از همه چی خوشتره پسر بابایی مااا راستی دخترا که بابایین دخترا هم که بابایین پس ما چییییییییییییییییییی؟
مامان همای مسیحا جونی
6 شهریور 91 13:03
ای خدااا فدای شیرین زبونی ات 10ماه بزرگتر از مسیحای منی پسملی دوستای خوبی باشین واسه هم
مولود(مامی آنیتا)
7 شهریور 91 9:15
16 ماهگیت مبارک گل پسری عزیز منه با اون تاب تاب عباسی خوندنش من این گل پسرو دوس میدارم آخه ماشالا خیلی به دل میشینه هم خودش ، هم کاراش مهربونی های مامانشم تو همین دنیای مجازی میتونم حس کنم و به دلم بشینه
مامان آرشیدا کوچولو
8 شهریور 91 14:05
مامانی با این حرف ها هی دارید دل ما رو بیشتر آب میکنید ها قبونش عسل خاله چقدر که ناز خوابیده
زهره مامان آریان
8 شهریور 91 15:13
مامان محمدپارسا
9 شهریور 91 12:44
سلام ناناز خاله ماشاالله تو چه ناز و بزرگ شدی مواظب خودت باش گل خاله به زودی من و پارسا میایم پیشتون
نوشين مامان آريا
12 شهریور 91 11:06
16 ماهگي آريام جون مبارك. هميشه كنار بابا و مامان شاد و سلامت باشي پسر گله.با اجازه لينكتون مي كنم
مامان محمد صادق(زهرا)
12 شهریور 91 21:24
منم خیلی از خیلی از مامانا شنیدم که بچشون عاااشق پنگول شده!!!! راستی ! محمد صادقم وقتی کوچولو بود به مسواگ می گفت: گاگا!!!
مامان آریا
17 شهریور 91 1:45
الهی فدات شم با حرف زدنت آره واقعا مامانی چقدر جالبه که علایق بچه مدام تغییر میکنه پسری خوشمل عکست با اسبا خیلی ناز بود
زهره مامان آریان
18 شهریور 91 14:57
بهاره
20 شهریور 91 7:27
چه پسری! جونم! خدا نگهش داره برات عزیزم. دلم میخواد لپشو ببوسم، شما از قول من ببوسش. شکل باباییش شده ها! هزار ماشالله. چند وقت دیگه هم که موقع شیرین زبونی میرسه و دیگه دل ما رو حسابی میبره ***
مامان مرضیه
26 شهریور 91 11:14
قربون این پسر بشم کی بشه کوروش هم از این کارا بکنه بگه بابا بابا مثل آریام فدات بشم خاله جون خیلی نازی عزیزم