آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

نوبهار

1392/2/4 15:47
نویسنده : مامانی
518 بازدید
اشتراک گذاری

چند ساعت بیشتر تا شروع سال جدید نمونده و سال 91 هم داره تموم میشه...با تمام روزهای خوب و بدش، با همه نگرانیها و شادیهاش...با تمام روزهایی که به عشق با تو بودن گذشت، گرچه گاهی خیلی سخت بود. چه روزهایی که برای هر اشکت، تب کردنهات، بیقراریهات و دردی که داشتی، چقدر عذاب کشیدیم و غصه خوردیم.و چه روزهای قشنگ و بی تکراری که کنار تو داشتیم...وقتی از ته دل میخندیدی و خونه پر از صدای شادی تو میشد. وقتی بابا و مامان گفتی...وقتی یاد گرفتی تو هم ما رو تو آغوش خودت جا بدی و ما سرمست از عطر تنت میشدیم...وقتی ما رو میبوسیدی و این بوسه هات، ما رو زنده میکردند، هر روز و هر ساعت.

یه سال دیگه هم گذشت و تو بزرگتر شدی، قد کشیدی، راه رفتی و هر روز مستقل تر شدی و من باز هم میگم که دلم برای تمام لحظه های با تو بودن تنگ میشه پسرکم...این سالها دیگه برنمیگردند و من با تمام وجود سعی میکنم تا از ثانیه ثانیه این روزها لذت ببرم. از وقتی بدنیا اومدی، بهار برای من رنگ و بوی تازه ای پیدا کرده و من از اولین روزش در انتظار روز میلادت هستم تا جشن بگیرم و شکر کنم خدای بزرگی رو که زیباترین هدیه دنیا رو به ما داد. خدایا مادرانه ازت میخوام که خودت نگهدارش باشی و هیچ وقت خنده رو از لبهای قشنگش و شادی رو از دل مهربونش دور نکنی....سال نو مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زهره مامان آریان
1 فروردین 92 7:26
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند .سال نو مبارک.
سمیرا مامان آنیتا
5 فروردین 92 16:14
عزیزم چه قدر آقا نشسته سر سفره هفت سین ایشالا که سال جدید فقط خوبی و خوشی باشه و سلامتی
مامان سارا
6 فروردین 92 15:37
سلام عزیز دلم سال نو مبارک باشه انشالا سال خوبی در کنار آریام عزیز و خانواده داشته باشید
نوشین مامان آریا
7 فروردین 92 14:28
مرسي عزيزم ببخشيد جواب دير شد. ممنون از لطفت. سال نو هم مبارك باشه منم بهترين ها و قشنگ ترين چيزها را براي شما و آريام عزيز آرزومندم.
khale mahsa
8 فروردین 92 5:07
azize khale behtari salha va rozharo barat arezo mikonam, hamishe salamat va shad bashi, ye donya dooset daram
فریبا مامان حسام
13 فروردین 92 19:13
سلام. خوش می گذره؟ آریام عسل و مامانیش عیدتون مبارک. ایشالله سال خوب و خوش همراه با شادی و سلامتی داشته باشید.
مامان آرشیدا کوچولو
14 فروردین 92 13:58
بوس بوس یکم این چند روز حالم بد بود مهربونم ممنون که تذکر دادی ماشاالله گل پسر مهربونت
خاطره
17 فروردین 92 3:32
سال خوبی داشته باشید جان چه عکس خوشگلیچه سفره ی قشنگی
زهره مامان آریان
19 فروردین 92 7:54
سلام گلم خوبی؟تعطیلات خوش گذشت؟آریام عزیزم رو ببوس
ازاده مامان هانا
20 فروردین 92 12:31
عزییییییییییییییییییییییییزم عیدت مبارک خالهههه. چشماتو بخورم من که انقد ناز نگا میکنیییییییییی تو... دوس جونم عیدت مبارک. الهی که امسالت فقط خوشی و شادی باشه توش ... همش بخندی ... با گل کوچولوی دوس داشتنیت