آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

بزرگ مرد کوچکم دو ساله شدی

1392/2/7 0:32
نویسنده : مامانی
648 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز دوساله شدی و من هر روز و هر وقت که تو آغوشم گرفتمت و بوی خوش و کودکانه ات رو حس کردم، قلبم از عشق پاک و بینهایتت لبریز شد و خودم رو خوشبخت ترین دیدم. ممنون عزیزم که با اومدنت دنیای ما رو زیبا کردی. ممنون که زن بودنم رو کامل کردی و من رو لایق مادر شدن کردی. ممنون که اجازه دادی ثانیه ثانیه عمرم برای بزرگ کردن و بالیدنت باشه. مامان و بابا بیشتر از هر کسی تو دنیا دوستت دارند و همه خوبیهای دنیا رو برات میخوان. تولدت مبارک پسر مهربونم.....

 

 

و اما شب تولدت که به همه و از همه بیشتر به خودت خیلی خوش گذشت. وقتی از خواب بعداز ظهر بیدار شدی و دیدی همه جا پر از angry bird شده، با تعجب میگفتی اٍ...تا ازت غافل میشدیم، میرفتی سر یخچال و میخواستی چشم و ابروی اون angry bird هایی که رو سالاد و ماست بود، بخوری و تا شب مجبور شدم چند باری اونها رو ترمیم کنم. کیک تولد برات خیلی جالب بود و با چشمهای گرد، چند ثانیه ای فقط نگاهش کردی، اما وقتی با چاقو بریدیش، یه لحظه ناراحت شدی و با گریه گفتی" آکابد". انگار ترسیده بودی یا ناراحت شدی. باز هم فقط میخواستی شمع فوت کنی و به هیچ چیز توجه نمیکردی....حتی کادوها. از کلاه تولد هم اصلا خوشت نیومد و در کل، با زحمت زیاد تونستیم چند تا عکس ازت بگیریم فقط برای یادگاری. امیدوارم خاطره خوبی از امشب داشته باشی که همین برای ما کافیست....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

عسل و غزل
30 فروردین 92 2:26
jتولدت مبارک گل پسر قشنگم ایشالا تولد صد سالگیت
اتی
30 فروردین 92 21:47
تولدت مبارک گل پسر ..عزیزم شما یک هفته حدودا از پسر ما کوچکتری من همیشه میخونمت.مامانی کلی برای تولدت زحمت کشیده ها خیلی زیبا بود.
نوشين مامان آريا
31 فروردین 92 11:36
تولدت مبارك كوچولوي ناز خوشگل خاله ايشااله صد و بيست ساله بشي عزيزم با تمام لحظات شاد و شيرين هزارتا بوس
سمیرا مامان آنیتا
31 فروردین 92 14:43
پس آریام قشنگ ما هم دو ساله شد عزیز دلم تولدت مبارک .. من هم مثل مادرت برایت بهترینها رو آرزو میکنم و از صمیم قلب میخوام که زندگی شاد و موفقی داشته باشی و همیشه بهترینها پیش پایت قرار بگیره تزیینات تولد هم بسیار زیبا بود مامانی مهربون ، خسته نباشی
مامان آرشیدا کوچولو
31 فروردین 92 17:07
همیشه به جشن و شادی و خنده
ame masi
31 فروردین 92 21:40
tavallodet mobarak khoshgele amme,cheghad akaba dari
مامان آروين
1 اردیبهشت 92 13:03
تولدت مبارك عزيزم ايشاا... ١٢٠ ساله بشي
مامان سارا
1 اردیبهشت 92 16:52
آریام جونم تولدت مبارک انشاالله 120ساله شی خاله جون
khale mahsa
2 اردیبهشت 92 5:11
azize khale " Happy Birthday" behtarinharo barat arezoo daram omidrvaram roozhaye besyar zybayee dar pishe ro dashte bashii va hamishe shado slamat bashi
زهرا(✿◠‿◠)
3 اردیبهشت 92 7:51
سلام خوشگــــــــــــــــــــــــــلم تولدت مبارک شرمنده دیر اومدم! ان شاللا همیشه کنار هم شاد باشین
بهناز
3 اردیبهشت 92 22:53
تولدت گل پسرتون مبارک. چه مامان هنرمندی. میشه عکس های بیشتری از تزیین غذاهاتون بذارین انگری برد رو چطور رویه الویه و ماست کشیدین؟
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
4 اردیبهشت 92 8:05
سلام ممنون که به ما سر زدید با افتخار لینک شدید
مامان آروین
4 اردیبهشت 92 21:27
تــــــــــــــــولــــــــــــدت مبـــــــــــارک عـــــــزیــــــــزم
الهام
5 اردیبهشت 92 0:06
عزیز دلم ایشالا همیشه سالم باشی تولدت هم هزاران بارمبارک.شادباشید.
♥دختر خاله ی نیم وجبی ♥
6 اردیبهشت 92 21:41
سلام عزیییییزم تولدت مبارک باشه بلاخره وبلاگتونو دیدم لینک شدین با افتخار در ضمن من قالب کسری رو با کمک این سایت یاد گرفتم http://asaljoon.niniweblog.com/post48.php اگه تو آرشیوشو نگاه کنین آذر رو باز کنین دستور کار کامل و ساده رو نوشتن... بازم اگه سوالی بود درخدمتم
زهره مامان آریان
7 اردیبهشت 92 1:36
تولدت مبارک عزیزدلم .انشالله 120 سال منار هم شاد باشین
مامان آریا
9 اردیبهشت 92 0:25
اریام عزیز خاله تولد دو سالگیت مبارک عزیزم...افرین به این مامان خوش سلیقه ...ایشالله همیشه به شادی
ازاده مامان هانا
20 اردیبهشت 92 13:41
وااااااااااااااااااااااااای تولدت مبارک چه خوشگل شدههههههههههههههههههههههه همه چی عالیییی 120ساله شیییییییییییییی عشق خالهههههههه