آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

چهره جدید آریام

1392/3/19 15:49
نویسنده : مامانی
943 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بازیهات کاملا پسرونه شده و دیگه سراغ عروسکهای مورد علاقه ات نمیری....از صبح که بیدار میشی ماشین بازی میکنی تا شب. یا همه رو پشت سر هم قطار میکنی، یا از تونل رد میکنی( پدر بزرگت برات یه لوله پلیکا آورده که تونل ماشینهات شده و تو ساعتها باهاش سرگرمی البته به شرطی که کسی ماشینهای ریخته شده رو برات جمع کنه) و یا همه رو میذاری روی هم (خودت میگی کله) و با توپ میزنی.

حرف زدنت به حالت انفجاری پیشرفت کرده. اصطلاح come on رو یاد گرفتی و خیلی به موقع ازش استفاده میکنی، مثلا اگر صدام کنی و دیر بیام، میگی مامان بیا...come on! وقت خداحافظی هم میگی "سی یو" و اونقدر این کلمه رو با مزه ادا میکنی که خودم دلم میخواد حسابی بوست کنم...حرف "ر" رو "ل" تلفظ میکنی و من عاشق این هستم که میگی بلو (برو). البته یه چیزهایی میگی خاص خودت.مثلا ما میگیم ماشینهات و یا کارتهای بازیت رو جمع کن...تو هم میگی ماشینهات، کارتهات (منظورت، ماشینهام و ...هست). این کلمات هم ساخته خودت هستند:

پینگیلی=پرتقال....ایتاما=اسمارتیز.....انگ=هندونه.....بامبا=ماشین.....مامبا=پلو

در حال حاضر دو مورد آخر اصلاح شدند و درست ادا میکنی. اینجوری هم میشماری: یت، دو، سه، چادال، پنج، شیش، هف، هچ (همیشه جا میندازی)، نه، ده

از اسمارتیز و پاستیل بدجوری خوشت اومده و تقریبا هر روز یه بسته از هر کدوم رو نوش جان میکنی. بین غذاها هم سبزی پلو با ماهی (فقط ماهی سفید) و کباب ماهیتابه ای رو بیشتر از بقیه دوست داری و روزهایی که اینها ناهار یا شام باشند، من یه نفس راحت میکشم. فلفل دلمه، سیب و هندونه هم میوه های مورد علاقه ات هستند.

روز دوم خرداد هم برای اولین بار رفتی آرایشگاه و برخلاف تصور ما اونقدر ساکت و آروم نشستی که آقای آرایشگر هم تعجب کرده بود. البته برچسبهای angry bird که از اول کار به عنوان جایزه بهت داده شد، خیلی موثر بودند. من هم باید یه تشکر خاص داشته باشم از angry bird که همه جا به دادم میرسند. هنوزم بازی و عکسهای اونها تو سایت گوگل در ردیف اول سرگرمیهات هستند.

چند وقتی هست که یه بلال فروش میاد پارکی که واسه بازی میریم. تو امسال بلال رو هم تجربه کردی و خوشت اومد. حالا پارک رفتنهای ما شده واسه بلال و پرت کردن کاج تو آب. شاید پنج دقیقه هم سراغ تاب و سرسره نری. اگه تو خونه برات بلال بپزم نمیخوری، دوست داری تو پارک روی صندلی بشینی و بلال بخوری. بعد از حمام هم عاشق ماساژ هستی...تا موهات رو خشک میکنم، به پشت میخوابی و میگی "ماتال".

شبها وقت خواب، چند تا کتاب میاری واسه خوندن و خدا نکنه که تو اون کتابها "دزده و مرغ فلفلی" هم باشه که همه رو حفظی و نمیشه حتی یه صفحه رو جا انداخت! کتاب لالایی شیمو هم شده پای ثابت هر شب. خودت قبل از خواب، تمام کارهای شیمو رو انجام میدی و وقتی این کتاب تموم میشه، تو هم دیگه لالا میکنی. و مهمتر از همه اینکه برای همیشه با پوشک خداحافظی کردی. البته قبل از عید، حتی وقتی میرفتیم بیرون هم پوشک نداشتی و فقط مونده بود پوشک شب تا صبح که اونهم همیشه خشک میموند و تقریبا چند روز بعد از تولدت ازش خلاص شدی....(بخشی از نوشته های این پست باید تو پست قبلی نوشته میشد که ناراحتیهای تو اجازه نوشتن نداد، چهارم خرداد  92).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

mamane m@ni
16 خرداد 92 1:48
چه نانازی خاله


♥ نیم وجبی ♥
16 خرداد 92 11:33
فدای تو عزیز دلم مامانی اسپند یادت نره هزار ماشالله بهش بیاد
ame masi
16 خرداد 92 18:45
عمه قربونت بره دلمون واست تنگ شده
فهیمه مامان سینا
16 خرداد 92 19:19
سلام با افتخار لینکتون کردم ماشالا به گل پسر خوشگلتون عکسهایی هم که گرفتید عالیه... مو خوشگل کردنش هم مبارک
مامان ابوالفضل
17 خرداد 92 2:07
سلام عزیزم من یه روزی تو رو می بینم و می خورمت اینقدر که عاشقتم مامانی از شیرگرفتن و از پوشک گرفتن وبه منم یاد بده
ستاره زندگیم اریانا
17 خرداد 92 17:16
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند. زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ. زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز. زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز. زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی مثل زمان در گذر است...
مرجان مامان آران
18 خرداد 92 1:55
سلام عزيزم مرسي بهمون سر زدينننن منم لينكتون كردم
زهرا(✿◠‿◠)
18 خرداد 92 5:56
عاشق کلمات ساخت خودت شدم آریام نازممممم ینی عمرا کسی غیر از مامانت بتونه بفهمه اینارو!!!!
زهرا(✿◠‿◠)
18 خرداد 92 5:57
چرا اکثر بچه ها 8 و جا میندازن؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی واسم جالب شد!!!!
زهرا(✿◠‿◠)
18 خرداد 92 5:59
قربونت برمممممممم با اون موهای خوشگلت
سمیرا مامان آنیتا
18 خرداد 92 13:48
وای عجب جیگری شده این آریام عسلم پوشک گیرون هم مبارک باشه آقا کوچولو
مامان آراد(خاطره)
18 خرداد 92 16:32
ای جون دلمممممممممم که چقدر خوردنی شدی مامانی خوشا به حالت که پوشک هم گرفتیش...این یه مورد برای من بسی سخته عوض من ببوسش
نوشين مامان آريا
19 خرداد 92 9:40
عزيزدلم خيلي ماه شدي آقا شدي شيرين زبون خيلي خوردني شديا. مامان جون خيلي جلو افتادي من دو مرحله داشتم يكي آريا رو از شير خودم گرفتم سخت بود حالا بايد از شيشه بگيرم گذاشتم بعد از تولدش خودم كمي كم كاري كردم بايد از پوشك هم بگيرمش
الهام
19 خرداد 92 11:37
سلام عزیزم ممنون که پیش ما میای دوست جونی یه کم تنبلی وشلوغی کارای روزمره نمیزاره وقتی واسه آپ کردن ایشالا همین زودیا میام .آریام ماشالا خیلی بزرگ شده قیافش هم همین طور ببوسش برام نازنازمو
زهره مامان آریان
19 خرداد 92 23:58
جانم. پسرمون خارجی شده کلاس بالائه دیگه.قزبون اون سی یوش بشم.
زهره مامان آریان
19 خرداد 92 23:59
موهات خیلی خوشکل شده.مبارکه.افرین که پسر خوبی بودی و اذیت نکردی
مامان آرشیدا کوچولو
20 خرداد 92 0:37
پسر کوچولوی خوش تیپ من مامانی در مورد اون موضوع به زودی بهت اطلاع میدم
مهدیه
20 خرداد 92 11:32
چه پسر نازی ماشاالله! خوشحال میشم بهمون سر بزنین!
بابا مجید
20 خرداد 92 15:12
قربون پسر خوشتیپ خودم
ارغوان
21 خرداد 92 9:14
ای جان چه پسریXچه اسم قشنگی که داره
khale mahsa
22 خرداد 92 5:37
khale fadaye oon tipo ghiafeye khordanit beshe aziiiizam, mibinam ke dari yavash yavash mard mishiii, marde kochak, asheghetam jigariiiii
زهره مامان آریان
22 خرداد 92 7:57
اه که این کتاب دزده و مرغ فلفلی چقدر زیاده راستی دوست جونم میشه فونت نوشته هات رو بزرگتر کنی؟
فریبا مامان حسام
30 خرداد 92 12:01
پسرکم خیلی ماه شدی مبارک باشه موهای خوشگلت. از چادال هم خیلی خوشم اومد. همیشه خوش باشی.
عسل و غزل
31 خرداد 92 2:09
چه پسر جیگری عاشقتم عاشق اینهمه لطافت و مهربونی که تو نگاه مهربونته هر مدلی که موهات رو میزنی بهت میاد عزیز دلم میبوسمت نازنینم
ارلا
31 خرداد 92 13:53
سلام وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اصلا باعث افتخاره با شما بیشتر اشنا بشم
Elnaz
31 خرداد 92 14:45
Qorboone pesar daeim besham k hesabiii bozorg shodeee... ba on bolo goftanash...
عمه زهرا
8 تیر 92 20:14
سلام چه نازه این کوچولوی خوشکل خدا حفظش کنه خواستم از شما دعوت کنم به وبلاگ ما سر بزنید و اگر افتخار میدید ما رو بلینکیدم اگر لینکمون کردید خبر بدید تا من هم شما رو بلینکیم
مامانی
9 تیر 92 8:38
خدا برات حفظش کنه عزیزم یه سوال؟ تا حالا موهای آریام جونو از ته تراشیدید ؟ آخه پسرمن 18 ماهشه و هنوز موهاش کم پشت هست تا الانم براش کوتاه نکردیم میخواستم ببینم تراشیدن تاثیری بر پرپشت شدن موهاش داره یا نه؟ ماشالله هزار ماشالله موهای گل پسرت خیلی نازه


مامانی آدرس نذاشته بودی....ما تا حالا موهای آریام رو نتراشیدیم و خوشمون نمیاد...موهای آرریام هم خیلی نرم و نازکه ولی من که فکر نمیکنم تاثیری داشته باشه چون جنس مو ارثی هست...
مولود
17 تیر 92 18:54
عزییییییییییییییزم چه مدل موهاش بهش میاد ماشالا بوس بوس که من یه عالمه دوسش دارم
عموهلر
17 تیر 92 22:45
سلام آریام عزیزم عمه مستان والی خونه ما هستن وهمیشه صحبت توئه . اگه کسی کوتاهی کنه ، دیگری میگه تند تند یعنی سریعتر یا بولو و یا تاپ پایعنی تاب بازی .عاشق بازی باموبایلتم که مستقیم میری سر منوی اصلی ویا بیرون اومدنت که محشره و..... قربونت عمو هلر