آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

یک مادرانه پاییزی

1392/7/13 22:54
نویسنده : مامانی
992 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز همیشه حال و هوایم را خوب می کند...آنقدر خوب که برای همه روزهای سال، شاد خواهم بود. بارانهای پاییزی، آسمان ابری و برگهای خشک رنگی اش هیچ وقت برایم دلگیر نبوده است...و چه زیباتر شده این پاییز برای من از روزی که برای اولین بار تو را دیدم. سه سال پیش در اولین روز مهر ماه، توانستم طپش قلب کوچک و مهربانت را ببینم. از همان لحظه، مادر شدن را با تمام وجود، حس کردم و من چقدر خوشبخت شدم که خدا تو را به من داد، عزیزم. سه سال آنقدر زود گذشت که میتوانم برای تک تک لحظه هایش دلتنگ باشم.  دلم برای عطر خوش موهایت و خنده های کودکانه ات تنگ می شود باز هم. چقدر خوب بود که تو را برای تمام لحظه های این سه سال داشتم تا با یک نگاه پاک و لبخند شیرینت، زنده شوم و جان دوباره بگیرم. با آمدنت، پاییز برایم از همیشه زیباتر شده است. کودک من، تو هر روز بزرگتر میشوی و مهربانتر. و من دعا میکنم که خدایا نگهدارش باش، همیشه....

آریامم در اولین سونوگرافی در اولین روز پاییز 89، فقط 2.2 سانتیمتر بود

عشق مامان در اولین روز پاییز 92

پسندها (1)

نظرات (14)

مامان آرشیدا کوچولو
13 مهر 92 20:51
سلام دلبر آخی سالگرد خوشی و خوشحالی بینهایت تون رو تبریک ویژه میگم ماشالله چقدر خوش تیپ کوشولوی من تغییر قیافه داده ژینوس مهربونم شرمنده من به خاطر کلاس هام نتونستم بیام تهران که ببینمتون انشالله سری های بعدی ببوس خوش تیپ کوچولوی نازم رو
بابا مجید
15 مهر 92 9:45
پسمل خوشتیپ بابا عاشقتم کوچولی خوشمزه
sani
18 مهر 92 10:36
man ghorboone oon lopat besham pesar dayi
آجی محمدمهدی
18 مهر 92 16:34
چقدرتوناز وخوشگلی.دوستدارم.
نوشين مامان آريا
20 مهر 92 9:43
بهتر از اون روز لحظه و دقيقه وجود نداره ماماني آريام عزيز هميشه شاد و سلامت باشي اون صورت ماهتو مي بوسم خيلي عكست مثل خودت ناز شده
سمیرا مامان آنیتا
20 مهر 92 13:56
واااااااااااااااااای چه مامان رمانتیک و باحالی آریام بزرگ شه کلی عشق میکنه با مامان مهربونش منم عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق پائیزم یعنی اصن ناجورها حالا زمستون که بشه بیشتر صفا میکنم دیگه امیدوارم پائیزتان ، طلایــــــــی طلایــــــــــــی باشه دوستای خوبم
مرضیه
20 مهر 92 23:06
سالگرد مادر شدنت سالگرد شادیت مبارک ایشالا پاییزت همیشه بهاری باشه و چشمت به همیشه روشن از روی ماه پسرت باشه مامان بودن خیلی خوبه خدایا شکر که این نعمت رو به ما دادی
مامان سام
20 مهر 92 23:37
یعنیییییییییییییییییییییییییی من عاااااااااااااشق این قیافه ناز و خوردنیتم آریام
عسل و غزل
21 مهر 92 22:19
دوستم عاشق قالب وبلاگتون هستم و عاشق پسرتون. البته قصد و غرضی در کار نیست ها
مامان آراد(خاطره)
24 مهر 92 13:08
سلام گل پسر ناز عزیزم سالگرد مادر شدنت مبارک یه سر برو خصوصیت
فریبا مامان حسام
24 مهر 92 16:30
آقای دو سانتی متری چقدر الان خوش تیپ و خوشگل شدی بد جور خودتو تو دلمون جا کردی
مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 12:12
اخی عزیزممممممم چقدر بامزههه خیلی عکسشم نازهه
الهام
28 مهر 92 20:29
ای جونم کلی دلم واسه آریام تنگ شده بودببوس ناز نازو
عسل و غزل
5 آبان 92 0:25
هزلر ماشالا به این گل پسر ایشالا همیشه شاهد بزرگ شدنش باشی و لذتش رو ببری خیلی حس قشنگیه