آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

امان از این واکسن

1392/2/10 12:51
نویسنده : مامانی
906 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم، عشق شیرین مامان، امروز هم باید واکسن چهار ماهگیت رو میزدی. از دست این واکسن مخصوصا واکسن سه گانه که هم درد داره و هم تب کردن. وقتی خانم دکتر کارش تموم شد، آنچنان جیغی زدی که رنگ صورتت از شدت گریه بنفش شد. الهی مامان فدات بشه که تا شیر خوردی ساکت شدی. نیم ساعت روی پات یخ گذاشتم تا ورم نکنه، اصلا اعتراض نکردی اما بیحال بودی و از درد دوست نداشتی بغلت کنم. میخواستی فقط بخوابی عزیز دلم تا پای کوچولوت آزاد باشه. این دفعه هم گذشت قند عسلم (بیست و پنجم مرداد ٩٠).     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان هانیه سادات
25 مرداد 90 19:05
سلام. من هم با افتخار لینکتون کردم.
مامان آریان جون
25 مرداد 90 23:11
ای جانم.قربونت برم که اینقد مظلوم شدی
مامان نی نی گولو
26 مرداد 90 20:16
سلام عزیزم خاله فدات بشه اوفت کردن اشکال نداره خاله جون برای سلامتیت لازمه عزیزم
سارا
27 مرداد 90 16:21
قربون چشماي بي حالت بره خاله
مامان نی نی گولو
4 شهریور 90 17:37
سلام . . . خبر جدید از قند عسل می خوایم
مامان محمدرضا (هدی)
5 شهریور 90 16:43
آریام جون می بوسمت[بوسه] آپم و خوشحال می شیم سر بزنی
محمد صادق
5 شهریور 90 18:16
سلامممممممممم آخ که چقدر این آقا بانمکه ژینوس و مجید جان تبریک میگم امیدوارم که هم خدتون و هم آریام جان همیشه سالم و سلامت باشید. از طرف من ببوسینش
مامان پارسا
6 شهریور 90 2:24
جونم عزیزم،دردت اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چشماش چقدر مظلوم شده
مامان یاسمین زهرا
6 شهریور 90 3:33
الهی بگردم.نازی خوشگل پسر. خوشحال میشم به وبلاگ دختر من هم سر بزنید و نظر بدین .ممنون
مامان ابوالفضل
15 شهریور 90 19:29
نازی خاله جون واکسن دوماهگی هم درد داره؟
elnaz
19 شهریور 90 22:39
vay ghorboonet besham man elahiiii nabinam geryato ariam joOoOoOnam