آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

آب بازی

1391/4/27 23:19
نویسنده : مامانی
646 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیطون مامان، از این به بعد هر بار بریم رامسر، این استخر بادی باید همراهمون باشه تا حسابی آب بازی کنی و لذت ببری. اگر ساعتها تو آب باشی، نه خسته میشی و نه بهانه میگیری. بعد آب بازی هم، از خستگی بیهوش میشی و میخوابی. مامان میمیره واسه این خنده های قشنگت عزیزم...

آریام و آب بازی

آریام شناگر

این هم از ارتفاعات تله کابین رامسر و هوای خنک و بارون دلچسبش وسط گرمای تابستون

آریام در تله کابین رامسر

آریام جون در تله کابین رامسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آرشیدا کوچولو
28 تیر 91 1:25
خوشتیپ کوچولوی من بخورمت با اون ساعت خوشکلت آب بازی خوش میگذره
زهره مامان آریان
28 تیر 91 2:28
چه عکسی شده اخریه.خاله میام میخورمتااااااااااا
مامان آراد(خاطره)
28 تیر 91 2:47
ای جانمممممممممم... چه عکسای قشنگی... ایشالا که همیشه شاد و سالم باشی عزیزم بوسسسسسس
سمیرا مامان آنیتا
29 تیر 91 11:47
جیگر این خنده های قشنگت رو به به تو اون هوای بارونی شما رامسر بودین ؟ چه شود
مامان آوینا
30 تیر 91 0:40
الهههههههههههههههههههههی با این عکسای قشنگت که انقدر خوردنی هستی. من شما را لینک کردم....
آزاده مامان هانا
30 تیر 91 0:46
الهييييييييييييييييي عسلمو ببينننننننننن ماهي شدي آريام جونم چه جاهاي باصفايي ميريد منم دلم خواسسسسسسسسسسسست كيف كردم از عكساش ساعتش منو كشتهههه
زهره مامان آریان
30 تیر 91 12:44
مامان آریام
31 تیر 91 1:33
مامان آوینا جون...مرسی که با مه سر زدید ولی من هر چی تلاش کردم وبلاگتون باز نشد...میشه آدرس وبلاگ رو بهم بدید
مامان محمد صادق(زهرا)
31 تیر 91 8:25
دقیقا اووووووووووووووووووووووج آب بازی محمد صادقمم همین دوران بود!!! یادم نمیره! منم پا به پاش کیف می کردم! می دونم چی میگی عزیزم! ************************** به به! رامسر؟؟؟؟ خوش بگذره!!! آریام خوشگلم و ببوسش عوضم!
مسیحا جونی
1 مرداد 91 9:52
منم می خوام زود بزرگ شم تا باهات آب بازی کنم آریام جون/ دوست جون خوبم
عسل و غزل
2 مرداد 91 3:11
گلکم تو هم مثل دخملای من عاشق آب بازی هستی.جدا که دیدن لبخند ملیحت شادم کرد
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 2:40
مامان ابوالفضل
5 مرداد 91 3:35
ای جانم قربون این خنده هات قربون این خوشحالیات بوس
رها
8 مرداد 91 16:03
سلام عزیزم. پسر بسیار دوس داشتنی دارین.چقدر این عکسش خوردنی شده
خدا براتون حفظش کنه.




elena
11 مرداد 91 0:34
سلام مامان خوش سلیقه به وبلاگ منم سر بزن چیزای خوبی برای کودک نازنینت پیدا می شه
فریبا مامان حسام
19 مرداد 91 17:12
اووووووووووووووووو آب بازی؟ به به.چه حالی میده تو این گرمای تابستون.به جای منم شنا کن.