آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

بیست ماهه شدی عزیزکم

1391/9/29 22:10
نویسنده : مامانی
965 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من....نازنینم. نمیدونم با چه اسمی صدات کنم تا معنی تمام یک عشق مادرانه باشه. نمیدونم با چه کلماتی برات بنویسم تا همه احساسم رو بیان کنه که وقتی میخوام برات بنویسم همش باید دنبال بهترینها باشم و باز هم کم میارم.

بیست ماهه شدی و زندگی ما در کنار تو به اندازه بیست سال پر از عشق و شادی و خوشبختی شد. چقدر خوبه که تو رو داریم و چقدر خوبه که میتونیم بزرگ شدنت رو لحظه به لحظه ببینیم و با تمام وجود از این بالندگی لذت ببریم. چقدر خوبه که میتونیم با صدای خنده هات همه غصه ها و گرفتاریهای روزمره زندگی رو فراموش کنیم. چقدر خوبه که هستی تا ما معنای بودن واقعی رو تجربه کنیم. چقدر خوبه که هستی و چقدر خوبه که کودک ما، پسری است با چشمان مهربان و روحی بزرگ و سرشار از عاطفه.

بیست ماهه شدی و آرزوی من برای تو تمام بیستهای دنیاست.مهم نیست تو چند باشی. مهم اینه که هر چی هستی، شاد و خوشحال باشی و بتونی طوریکه دلت میخواد زندگی کنی و راضی باشی. دلم میخواد اونقدر خوب زندگی کنی که وقتی روزهای رفته رو مرور میکنی، هیچ وقت افسوس نخوری...حتی برای یک روز. دلم میخواهد بدون ترس و نگرانی از آینده بزرگ بشی و لحظه لحظه زندگیت از امید سرشار باشه. دلم میخواد همیشه به خودت افتخار کنی که اونوقت مطمئن خواهم شد که از آنچه هستی، رضایت داری. آرزو میکنم خوشبخت ترین باشی و این خوشبختی رو با تمام وجود احساس کنی. عاشقانه دوستت داریم. ممنون که با ما هستی پسر عزیزم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابا مجید
30 آذر 91 9:51
قربون پسمل کوچولوی خودمعاشقتم
مامان سارا
30 آذر 91 13:51
انشالا همیشه به مسافرت و گردش شب یلداتون در کنار آریام دوست داشتنی مبارک باشه.
فریبا مامان حسام
1 دی 91 0:50
سلام عزیز دلم.خیلی دلم برات تنگ شده بود. اینترنتمون قطع بود. چه عکسای شیک و با کلاسی انداختی فدات شم.
زهرا (✿◠‿◠)
2 دی 91 8:38
20 ماه مادر بودنت مبارک عزیزم...
زهره مامان آریان
2 دی 91 8:41
بیست ماهگیت مبارک خوشگلم.عکسات مثله همیشه خیلی ناز شده.می بوسمت خاله
نوشين مامان آريا
2 دی 91 11:42
بيست ماهگيت مبارك فرشته كوچولو ايشااله صدو بيست ساله بشي و شاد و موفق
سمیرا مامان آنیتا
2 دی 91 14:13
بیست ماهگیت مبارک آریام کوچولوی خوشگلم چیزی دیگه تا 2 سالگی نمونده ها .. هزارماشالا