آریامآریام، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

آریام عشق زندگی مامان و بابا

یلدا

1391/10/1 14:18
نویسنده : مامانی
648 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا هم از راه رسید. شبی که همه دوستش دارند و برای کنار هم بودن تو این شب، خیلی کارها میکنند. این سومین یلدایی که تو هم با ما هستی. البته سال اول تو دل مامان بودی. اما واسه ما فرقی نمیکنه. از وقتی قلب کوچولوت شروع به تپیدن کرد، تو دیگه عضوی از خانواده ما شدی.

و اما من که عاشق این یلداهای با تو بودن شدم. حالا یک دقیقه بیشتر از هر وقتی میتونم ببینمت. تو آغوش بگیرمت و نوازشت کنم. دستهای نرم و کوچولوت رو تو دست بگیرم و باهات درد و دل کنم. میتونم یک دقیقه بیشتر از همیشه یه نفس عمیق بکشم تو هوایی که از عطر تنت پر شده. میتونم یک دقیقه بیشتر خدای بزرگ رو شاکر باشم که فرزندی سالم و مهربون به ما هدیه داده.

برای من کاش هر فصل که نه....هر ماه و بهتر، هر هفته یک شب یلدایی بود تا تمام این یک دقیقه بیشترها رو جمع کنم تو صندوقچه دلم، واسه وقتهای دلتنگی. واسه اون روزهایی که همه ثانیه های عمر کنارم نیستی. اونوقت میتونم هر وقت دلم گرفت، از این دقیقه های بیشتر بردارم و یه دل سیر تماشایت کنم. پسرم اونقدر دوستت دارم که حتی یک دقیقه بیشتر با تو بودن، برایم به اندازه یک دنیا عزیز و خواستنی میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

پرهام
1 دی 91 15:09
بابا مجید
1 دی 91 15:12
داداش ما رو هم سوار میکنی
خاطره
1 دی 91 19:07
شب یلداتون مبارک باشه انشالله عمرتون یلدایی باشه انشالله همیشه خوش و سلامت باشید عشق و محبت مادر و فرزند هیچ وقت تموم نمیشه و روز به روز بیشتر هم میشه
نیم وجبی
1 دی 91 21:36
یلدای شماهم مبارک باشه مرسی خاله جوون
زهره مامان آریان
1 دی 91 23:50
چقدر احساسات مادرانه ت رو قشنگ می نویسی. راستی خاله دیگه پیش ما نمیای؟چرا؟نکنه دیگه منو دوست نداری
زهرا (✿◠‿◠)
2 دی 91 8:40
ببخشید آقا............مستقـــــــــــــــــــــیم؟؟؟؟ قربونش برم.... چقد بزرگ شده ماشاللا...
نوشين مامان آريا
2 دی 91 11:43
يلدات مبارك كوچولوي ناز. صدتا از اين يلداها كنار مامان و بابا باشي. مامان جون به پست هاي قبلي هم سرزدم .
سمیرا مامان آنیتا
2 دی 91 14:14
یلدایت هم با تاخیر مبارک .. حس خیلی خوبیه داشتن یه کوچولوی شیرین که مال مال خودته
مامان آراد(خاطره)
2 دی 91 17:05
یلدا مبارک عزیزم.. ایشالا که همیشه خوش باشین..
sanaz
2 دی 91 18:31
aghaye ranande? darbast
مامان آرشیدا کوچولو
3 دی 91 1:32
مامانی دقت کردی اون طرف آب که میری اکتیو تر میشی و کلی عکس باحال میگذاری خب حالا اونجا تونستید هندوانه شب یلدا پیدا کنید ؟؟؟ انــــــــار چی ؟؟ 100000000 تا بوس برا آریام آریایی
زهره مامان آریان
3 دی 91 23:30
ما خیلی دوستون داریم.آریان عزیزم رو ببوس
الهام
5 دی 91 22:23
سلام ماماني با وفا ممنون كه هنوز پيش ما مياي راستش شايد خندت بگيره ولي رم ريدرمو گم كردم واسه همين عكس نميتونم بزارم فعلا كلي از امير عكس دارم ولي چه كنم ديگهعكس گذاشتم حتما خبرت ميكنم فرشته كوچولوي نازوببوس ايشالا عمرش مثل صدشب يلدا بلندباشه و تنش هميشه هميشه سالم
مامان ابوالفضل
10 دی 91 12:10
سلام عزیزم چقدر دلم برای آریام جون تنگ شده بود ماشالله خیلی ناز شده خدا حفظش کنه مثل همیشه متنت قشنگ بود
مامان آریا
11 دی 91 1:06
سلام عزیزم... یلدا که خیلی وقته گذشته ولی هر شبتون یلدایی گلم.... واااااااااااای خیلی این پاراگراف اخری نوشتت قشنگ بود و یه جورایی حرف دل من و زدی...گریم گرفت عکسا خیلی قشنگن که ستارشون اریام نفسی خاله ست... امیدوارم همیشه سلامت باشین... بوووووووووووووووووووووس
الهام
12 دی 91 23:59
سلام دوست جوني بالاخره موفق شدم عكس بزارم وقت كردي بيا ببين بوس براي هردوتون
khale mahsa
13 دی 91 6:17
azize khale moshalla cheghadr bozorg shodi roz be rozam ke khoshgeltar mishii, elahi khale fadaye ranandegito on dastaye kocholot beshe delam barat ghash raft o koli tang shod, khosh be hale mamanet ke kocholoye nazo mehraboni mesle to dare ishalla hamishe salamto shad kenare ham koli eshgho hal konid
مامان محمدپارسا
16 دی 91 21:06
سلام عزیزم خوبی؟ ماشاالله چقدر بزرگ شده عزیز خاله
نوشين مامان آريا
17 دی 91 10:11
سلام اميدوارم حالتون خوب باشه و سفر خوش
مامان همای مسیحا جونی
6 بهمن 91 17:56
واااااای که چقدر دلم واست تنگ شده بود جووونم.. ممماچچ جیگرتو بخورم دوست داشتنی من
مولود(مامی آنیتا)
7 بهمن 91 15:59
سلام سلام به مامان مهربون و گل پسرش من چون دیر به دیر میام هر وقت عکسای گل پسری رو میبینم ماشالا هر دفعه آقاتر شده و دوس داشتنی تر،خدا حفظش کنه با تاخیر زیاد یلداتون هم مبارک ایشالا که همیشه کنار هم شادٍ شاد باشید